Τρεις γυναίκες / Κοσμάς Πολίτης.
By: Πολίτης, Κοσμάς [Author].
Contributor(s): Καλοκύρης, Δημήτρης [Cover designer].
Material type: TextSeries: Έργα Κοσμά Πολίτη.Publisher: Αθήνα: Ύψιλον, 1990Description: 115 σ. · 21 εκ.Subject(s): Νεοελληνική λογοτεχνία -- ΔιήγημαDDC classification: 889.3 Summary: Ελεονόρα, Τζούλια, Μαρίνα, τιτλοφορούνται αντίστοιχα οι τρεις νουβέλες που συναπαρτίζουν το βιβλίο του Κοσμά Πολίτη "ΤΡΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ" (1944). Και στις τρεις αφηγήσεις ο συγγραφέας θίγει το αδύνατο του απόλυτου έρωτα, το αδύνατο της οριστικής ένωσης που εντέλει μόνο η εφηβεία και η φαντασία έχουν το προνόμιο να οραματίζονται και να προσδοκούν. Η Γυναίκα ως Γη της Επαγγελίας· η Γυναίκα και το ανέφικτο πλησίασμά της. Και εδώ, όπως και στην ΕΚΑΤΗ ή στο ΛΕΜΟΝΟΔΑΣΟΣ, ο έρωτας ταυτίζεται με την γυναίκα και είναι από Κόσμου αδύνατος αλλά συγχρόνως μόνο μέσα από αυτή την αδυνατότητά του εν δυνάμει υπαρκτός. Αλλά ακόμη κι όταν όλα δείχνουν ότι μπορεί να υποστασιοποιηθεί σε μια πραγματική μορφή και να πάρει ένα ορατό σχήμα -φαίνεται να λέει ο Κοσμάς Πολίτης στην τρίτη νουβέλα του "Μαρίνα"- εμφανίζεται ο θάνατος, ως ο από μηχανής θεός και ως ο φυσικός χώρος του έρωτα και του απόλυτου.Item type | Current location | Call number | Copy number | Status | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Books | Δημοτική Βιβλιοθήκη Ζωγράφου Κεντρική Βιβλιοθήκη | 889.3/ΠΟΛ (Browse shelf) | 1 | Available | 17724 |
Ελεονόρα, Τζούλια, Μαρίνα, τιτλοφορούνται αντίστοιχα οι τρεις νουβέλες που συναπαρτίζουν το βιβλίο του Κοσμά Πολίτη "ΤΡΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ" (1944).
Και στις τρεις αφηγήσεις ο συγγραφέας θίγει το αδύνατο του απόλυτου έρωτα, το αδύνατο της οριστικής ένωσης που εντέλει μόνο η εφηβεία και η φαντασία έχουν το προνόμιο να οραματίζονται και να προσδοκούν. Η Γυναίκα ως Γη της Επαγγελίας· η Γυναίκα και το ανέφικτο πλησίασμά της. Και εδώ, όπως και στην ΕΚΑΤΗ ή στο ΛΕΜΟΝΟΔΑΣΟΣ, ο έρωτας ταυτίζεται με την γυναίκα και είναι από Κόσμου αδύνατος αλλά συγχρόνως μόνο μέσα από αυτή την αδυνατότητά του εν δυνάμει υπαρκτός. Αλλά ακόμη κι όταν όλα δείχνουν ότι μπορεί να υποστασιοποιηθεί σε μια πραγματική μορφή και να πάρει ένα ορατό σχήμα -φαίνεται να λέει ο Κοσμάς Πολίτης στην τρίτη νουβέλα του "Μαρίνα"- εμφανίζεται ο θάνατος, ως ο από μηχανής θεός και ως ο φυσικός χώρος του έρωτα και του απόλυτου.
There are no comments for this item.