Normal view MARC view ISBD view

Μια μέρα στο Γυμνάσιο : δράμα σε τρεις πράξεις / Έλλη Αλεξίου · προλογίζουν Γιώργος Χαραλαμπίδης - Έλλη Αλεξίου.

By: Αλεξίου, Έλλη, 1894-1989 [Author, Author of introduction].
Contributor(s): Χαραλαμπίδης, Γιώργος, 19-- [Author of introduction].
Material type: TextTextSeries: Έλλης Αλεξίου άπαντα · 15; Θέατρο.Publisher: Αθήνα: Καστανιώτης, 1988Edition: 3η εκδ.Description: 102 σ. · 21 εκ.ISBN: 9600301085.Subject(s): Νεοελληνική λογοτεχνία -- Θεατρικά έργαDDC classification: 889.2 Other classification: 889.2/ΑΛΕ Summary: Το "Μια μέρα στο γυμνάσιο" είναι η αναπαράσταση της ζωής των γυμνασίων την εποχή που γράφτηκε το έργο. Με αφορμή ένα συγκεκριμένο επεισόδιο που καταλήγει σε τραγωδία, η συγγραφέας σκιαγραφεί ξεκάθαρα και απόλυτα τις δύο αντικρουόμενες πλευρές του εκπαιδευτικού χώρου. Από τη μία οι αρτηριοσκληρωτικοί, συμφεροντολόγοι και μικρόψυχοι εκπαιδευτικοί και από την άλλη, ως όαση αισιοδοξίας και ελπίδας, οι εκπαιδευτικοί που θεωρούν το επάγγελμά τους κατεξοχήν λειτούργημα. Ένα έργο που, αν και γράφτηκε πριν από πολλά χρόνια, παραμένει διαχρονικό και επίκαιρο.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Copy number Status Barcode
Books Books Δημοτική Βιβλιοθήκη Ζωγράφου
Κεντρική Βιβλιοθήκη
889.2/ΑΛΕ (Browse shelf) 1 Available 12115

Το "Μια μέρα στο γυμνάσιο" είναι η αναπαράσταση της ζωής των γυμνασίων την εποχή που γράφτηκε το έργο. Με αφορμή ένα συγκεκριμένο επεισόδιο που καταλήγει σε τραγωδία, η συγγραφέας σκιαγραφεί ξεκάθαρα και απόλυτα τις δύο αντικρουόμενες πλευρές του εκπαιδευτικού χώρου. Από τη μία οι αρτηριοσκληρωτικοί, συμφεροντολόγοι και μικρόψυχοι εκπαιδευτικοί και από την άλλη, ως όαση αισιοδοξίας και ελπίδας, οι εκπαιδευτικοί που θεωρούν το επάγγελμά τους κατεξοχήν λειτούργημα. Ένα έργο που, αν και γράφτηκε πριν από πολλά χρόνια, παραμένει διαχρονικό και επίκαιρο.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Koha by