Normal view MARC view ISBD view

Όροι και μετασχηματισμοί στην αρχαία ελληνική τραγωδία / Νίκος Χ. Χουρμουζιάδης.

By: Χουρμουζιάδης, Νίκος Χ, 1930-2013 [Author].
Material type: TextTextPublisher: Αθήνα: Γνώση, 1984Description: 261 σ. · εικ. , φωτ. · 21 εκ.Subject(s): Ελληνικό δράμα (Τραγωδία) | Ελληνική λογοτεχνία, Αρχαία | Ελληνική λογοτεχνία, Αρχαία -- Ιστορία και κριτικήDDC classification: 882.1 Other classification: 882.1/ΧΟΥ Summary: [...] Τα τέσσερα κεφάλαια του βιβλίου επιχειρούν μια κάθετη διερεύνηση αντίστοιχων όρων-προβλημάτων της τραγωδίας με σκοπό να διαπιστώσουν τη στάση των ποιητών απέναντι σε αυτά - συγκεκριμένα: έχοντας ως αφετηρία μια ενιαία βάση, που συγκροτείται από τα κοινά και αναλλοίωτα χαρακτηριστικά του είδους, και προχωρώντας προς την επιφάνεια, όπου τα σχετικά φαινόμενα παρουσιάζονται διαφοροποιημένα, τα κείμενά μου καταγράφουν μια σειρά μετασχηματισμών της κλασικής δραματουργίας, οι οποίοι προκύπτουν κατά την εφαρμογή ορισμένων βασικών νόμων. Για να κερδίσουν σε εγκυρότητα τα τελικά εξαγόμενα, η καταγραφή αυτή καθορίζεται σε κάθε κεφάλαιο από μια μετατόπιση οπτικής γωνίας. Έτσι, συζητούνται οι όροι: χώρος, χρόνος, "όψις" και σιωπή. [...] (από τον πρόλογο του βιβλίου)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Copy number Status Barcode
Books Books Δημοτική Βιβλιοθήκη Ζωγράφου
Κεντρική Βιβλιοθήκη
882.1/ΧΟΥ (Browse shelf) 1 Available 10264

Βιβλιογραφία: σ. 235-237.
Φωτογραφίες: σ. 241-250.
Ευρετήριο: σ. 253-261.

Βιβλιογραφία: σ. [235]-237

[...] Τα τέσσερα κεφάλαια του βιβλίου επιχειρούν μια κάθετη διερεύνηση αντίστοιχων όρων-προβλημάτων της τραγωδίας με σκοπό να διαπιστώσουν τη στάση των ποιητών απέναντι σε αυτά - συγκεκριμένα: έχοντας ως αφετηρία μια ενιαία βάση, που συγκροτείται από τα κοινά και αναλλοίωτα χαρακτηριστικά του είδους, και προχωρώντας προς την επιφάνεια, όπου τα σχετικά φαινόμενα παρουσιάζονται διαφοροποιημένα, τα κείμενά μου καταγράφουν μια σειρά μετασχηματισμών της κλασικής δραματουργίας, οι οποίοι προκύπτουν κατά την εφαρμογή ορισμένων βασικών νόμων. Για να κερδίσουν σε εγκυρότητα τα τελικά εξαγόμενα, η καταγραφή αυτή καθορίζεται σε κάθε κεφάλαιο από μια μετατόπιση οπτικής γωνίας. Έτσι, συζητούνται οι όροι: χώρος, χρόνος, "όψις" και σιωπή. [...] (από τον πρόλογο του βιβλίου)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Koha by