Normal view MARC view ISBD view

Λογική και επανάσταση / του Χέρμπερτ Μαρκούζε · απόδοση στα ελληνικά: Φώντας Κονδύλης.

By: Marcuse, Herbert, 1898-1979 [Author].
Contributor(s): Κονδύλης, Φώντας, 1939-2002 [Translator].
Material type: TextTextSeries: Φιλοσοφία.Publisher: Αθήνα: Αρσενίδης, [Χ.Χ.]Description: 302 σ. · 21 εκ.Uniform titles: Vernunft und Revolution. Greek Subject(s): Hegel, Georg Wilhelm Friedrich, 1770-1831 | Κοινωνιολογία -- Ιστορία | Κοινωνιολογία, Γερμανική -- Μεθοδολογία | Διαλεκτική | ΘετικισμόςDDC classification: 301
Contents:
Τ.1: Οι βάσεις της φιλοσοφίας του Χέγγελ--Τ.2: Η άνοδος της κοινωνικής θεωρίας.
Summary: Αν ο υπερ-ρεαλισμός κι ο υπαρξισμός διαμορφώθηκαν σαν ανταπάντηση σε μιαν ορθολογική οργάνωση του κράτους και της κοινωνίας, ο φασισμός που ακολούθησε ήταν η άμεση επιβεβαίωση των φόβων μιας ολόκληρης ανθρωπότητας. Ο φασισμός δεν έχει ούτε μύθο, ούτε ηθική. Η ανηθικότητα του φασισμού προβάλλει και απ' το γεγονός ότι, δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει σαν δικά του, κι όσα επιχειρήματα στρέφονται εναντίον του. Ποτέ άλλοτε, όσο στην ιστορία του φασισμού, η φιλοσοφία δεν στάθηκε τόσο πολύ ο ακρογωνιαίος λίθος της παραφροσύνης, και ταυτόχρονα ο αποδιοπομπαίος τράγος της. Ο Μαρκούζε, με τη "Λογική και Επανάσταση", αφήνει άναυδο τον άνθρωπο για το πως είναι δυνατόν η ΒΙΑ να εγκολπώνεται τις αρχές της ΑΡΕΤΗΣ για να προσβάλλει τόσο καίρια την ιδέα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Copy number Status Barcode
Books Books Δημοτική Βιβλιοθήκη Ζωγράφου
Κεντρική Βιβλιοθήκη
301/MAR (Browse shelf) 1 Available 12239

Βιβλιογραφία: σ. 297-300.

Ευρετήριο: σ. 301-302.

Τ.1: Οι βάσεις της φιλοσοφίας του Χέγγελ--Τ.2: Η άνοδος της κοινωνικής θεωρίας.

Αν ο υπερ-ρεαλισμός κι ο υπαρξισμός διαμορφώθηκαν σαν ανταπάντηση σε μιαν ορθολογική οργάνωση του κράτους και της κοινωνίας, ο φασισμός που ακολούθησε ήταν η άμεση επιβεβαίωση των φόβων μιας ολόκληρης ανθρωπότητας. Ο φασισμός δεν έχει ούτε μύθο, ούτε ηθική. Η ανηθικότητα του φασισμού προβάλλει και απ' το γεγονός ότι, δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει σαν δικά του, κι όσα επιχειρήματα στρέφονται εναντίον του. Ποτέ άλλοτε, όσο στην ιστορία του φασισμού, η φιλοσοφία δεν στάθηκε τόσο πολύ ο ακρογωνιαίος λίθος της παραφροσύνης, και ταυτόχρονα ο αποδιοπομπαίος τράγος της. Ο Μαρκούζε, με τη "Λογική και Επανάσταση", αφήνει άναυδο τον άνθρωπο για το πως είναι δυνατόν η ΒΙΑ να εγκολπώνεται τις αρχές της ΑΡΕΤΗΣ για να προσβάλλει τόσο καίρια την ιδέα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Koha by