Normal view MARC view ISBD view

Το τούνελ / Σάμπατο Ερνέστο · μετάφραση Ρούσσου Μάγια - Μαρία.

By: Sábato, Ernesto R, 1911-2011 [Author].
Contributor(s): Ρούσσου, Μάγια Μαρία, 1937-1989 [Translator] | Δρακονταειδής, Φίλιππος Δ, 1940- [Editor, Corrector] | Κούτριας, Στέλιος, 19-- [Cover designer] | Ελευθερίου, Κατίνα, 19-- [Editor].
Material type: TextTextPublisher: Αθήνα: Αστάρτη, 1986Edition: 2η έκδ.Description: 173 σ. · 21 εκ.Subject(s): Λατινοαμερικάνικη λογοτεχνία -- Αργεντινή -- ΜυθιστόρημαDDC classification: 863 Other classification: Μ/ΣΑΜ/(ΛΑΤ) Summary: "Το Τούνελ" είναι έργο ισόρροπο, χωρίς φτιασίδια, απογυμνωμένο από "καλολογικά" στοιχεία. Μοιάζει ξερή αναφορά γεγονότων, που έρχονται στο φως με ψυχρά επαγγελματικό τρόπο, καθώς ο αφηγητής αναζητάει τη σωτηρία του μέσω του λόγου. [...] Θα μπορούσαμε να πούμε πως στο έργο αυτό έχουμε έναν αντρικό τύπο Μήδειας: είναι ο ίδιος εγκληματίας και αφηγητής Χουάν Πάμπλο Καστέλ. Η ζήλια εκφράζεται σαν απαίτηση να κατέχεις τον άλλον, πράγμα που κάνει τη σχέση αρσενικού-θηλυκού μια μοιραία πορεία προς το φόνο. Θα έλεγα πως ο Καστέλ σκοτώνει, γιατί η ζήλια του δεν του επιτρέπει να πλάσει το αντικείμενο του έρωτά του, ούτε να το αποθανατίσει (μην ξεχνάμε πως ο Καστέλ είναι ζωγράφος). [...]
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Copy number Status Barcode
Books Books Δημοτική Βιβλιοθήκη Ζωγράφου
Κεντρική Βιβλιοθήκη
Μ/ΣΑΜ/(ΛΑΤ) (Browse shelf) 1 Available 11036

Τίτλος πρωτοτύπου: EL TUNEL

"Το Τούνελ" είναι έργο ισόρροπο, χωρίς φτιασίδια, απογυμνωμένο από "καλολογικά" στοιχεία. Μοιάζει ξερή αναφορά γεγονότων, που έρχονται στο φως με ψυχρά επαγγελματικό τρόπο, καθώς ο αφηγητής αναζητάει τη σωτηρία του μέσω του λόγου. [...] Θα μπορούσαμε να πούμε πως στο έργο αυτό έχουμε έναν αντρικό τύπο Μήδειας: είναι ο ίδιος εγκληματίας και αφηγητής Χουάν Πάμπλο Καστέλ. Η ζήλια εκφράζεται σαν απαίτηση να κατέχεις τον άλλον, πράγμα που κάνει τη σχέση αρσενικού-θηλυκού μια μοιραία πορεία προς το φόνο. Θα έλεγα πως ο Καστέλ σκοτώνει, γιατί η ζήλια του δεν του επιτρέπει να πλάσει το αντικείμενο του έρωτά του, ούτε να το αποθανατίσει (μην ξεχνάμε πως ο Καστέλ είναι ζωγράφος). [...]

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.