Normal view MARC view ISBD view

Η μέρα που λέγεται σήμερα : είκοσι ιστορίες / Λευκή Μολφέση.

By: Μολφέση, Λευκή, 1953- 2005 [Author].
Contributor(s): Κουμπούρα, Μαρία, 19-- [Editor, Corrector].
Material type: TextTextSeries: Σύγχρονη ελληνική πεζογραφία.Publisher: Αθήνα: Μελάνι, 2003Description: 365 σ. · 18 εκ.ISBN: 9608309174.Subject(s): Νεοελληνική λογοτεχνία -- ΜυθιστόρημαDDC classification: 889.3 Summary: Μουσείο Ιστορίας της Τέχνης, Βιέννη, 1988. - Ταχεία Βιέννη-Βουδαπέστη, μεσοπόλεμος. - Παρίσι, ατελιέ καλλιτεχνών, δεκαετία του '60. - Υπερταχεία Βρυξέλλες-Παρίσι, 1999. - Το πλοίο φτάνει στο λιμάνι του Ρεθύμνου. Ανατολή. Νάταλι, Άλισον, Βέρθα, Αθηνά. Αριστερόχειρες, αφηρημένες, αδέξιες, αστείες. Η σκυτάλη της αφήγησης περνάει από τη μια στην άλλη. Και ταξιδεύουμε από πόλη σε πόλη, από δεκαετία σε δεκαετία. Άτακτα. Μπρος πίσω. Είκοσι ιστορίες. "Η μέρα που λέγεται σήμερα", είναι ένα άθροισμα στιγμών, που μοιάζουν να διασώθηκαν απ' το φακό του φωτογράφου. Στιγμιότυπα του 20ού αιώνα, εν είδει αποχαιρετισμού: ένα αυστηρά προσωπικό πορτραίτο του, τρυφερό και διεισδυτικό. Όχι ιστορική τοιχογραφία, αλλά σκίτσο. Με υπογραφή αριστερόχειρα.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Copy number Status Barcode
Books Books Δημοτική Βιβλιοθήκη Ζωγράφου
Κεντρική Βιβλιοθήκη
889.3/ΜΟΛ (Browse shelf) 1 Available 23469

Μουσείο Ιστορίας της Τέχνης, Βιέννη, 1988. - Ταχεία Βιέννη-Βουδαπέστη, μεσοπόλεμος. - Παρίσι, ατελιέ καλλιτεχνών, δεκαετία του '60. - Υπερταχεία Βρυξέλλες-Παρίσι, 1999. - Το πλοίο φτάνει στο λιμάνι του Ρεθύμνου. Ανατολή. Νάταλι, Άλισον, Βέρθα, Αθηνά. Αριστερόχειρες, αφηρημένες, αδέξιες, αστείες. Η σκυτάλη της αφήγησης περνάει από τη μια στην άλλη. Και ταξιδεύουμε από πόλη σε πόλη, από δεκαετία σε δεκαετία. Άτακτα. Μπρος πίσω. Είκοσι ιστορίες. "Η μέρα που λέγεται σήμερα", είναι ένα άθροισμα στιγμών, που μοιάζουν να διασώθηκαν απ' το φακό του φωτογράφου. Στιγμιότυπα του 20ού αιώνα, εν είδει αποχαιρετισμού: ένα αυστηρά προσωπικό πορτραίτο του, τρυφερό και διεισδυτικό. Όχι ιστορική τοιχογραφία, αλλά σκίτσο. Με υπογραφή αριστερόχειρα.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.